Način rada našeg servisa

Upoznajte naš proces popravka

Ako ste odlučili nazvati Mašinko, možete biti posve sigurni da ste svoj aparat dali u profesionalne i stručne ruke. Baš zbog toga, odlučili smo svojim klijentima predstaviti proces rada u našem servisu, koji se sastoji od 7 kratkih koraka. Upoznajte se s našim načinom rada, i doznajte više o dolasku majstora, dijagnostici kvara, cijeni i slično. Korisne informacije mogu poslužiti klijentima koji se dosad nisu susretali s popravkom kućanskih aparata ili ako jednostavno želite biti unaprijed informirani.

Zašto je dijagnostika važna?

Dijagnostika kvara prvi je korak samog procesa rada na Vašem uređaju. Pod dijagnostikom kvara na kućanskom aparatu podrazumijeva se otkrivanje uzroka kvara, detaljan pregled i analiza uređaja, te konačno, zaključak o tome kako bi se kvar mogao konačno i ukloniti. Ispravnu dijagnostiku kvara mogu donijeti samo educirani majstori i tek nakon toga mogu dati precizan odgovor o uzroku problema. Zato je ponekad teško putem telefona ili e – maila nagađati o uzroku kvara.

Nazovite nas ako trebate pomoć

Stojimo Vam na raspolaganju za sve Vaše nedoumice ili pitanja o popravku kućanskih aparata na 01 6272 – 899. Ukoliko trebate savjet o rezervaciji termina, imate dileme vezane uz proces popravka kućanskih aparata ili zapravo ukoliko trebate bilo kakvu informaciju, nazovite nas, a mi ćemo Vam pružiti svoje znanje i uskočiti u pomoć. Ako nas trebate izvan radnog vremena, pošaljite nam e -mail na info@masinko.hr, a naš tim će Vam odgovoriti u što kraćem roku.

Zašto odabrati popravak?

U kategoriju električnog otpada, odnosno otpadnih električnih i elektroničkih uređaja svrstavaju se i veliki kućanski aparati. Takav otpad sadrži mnoge tvari koje su štetne za zdravlje ljudi i za okoliš, poput toksičnih metala i bromiranih usporivača gorenja. Prema istraživanju UN-a iz 2014. godine u svijetu je proizvedeno 41.8 metričkih tona elektroničkog otpada, od čega se u Hrvatskoj proizvodi oko 4 kilograma otpada po osobi. Zato je s ekološke strane, kada god je to moguće, preporučljivo odabrati popravak aparata.

Proces popravka aparata

  1. Dogovor oko rezervacije termina (telefonski ili putem online rezervacije).
  2. Nakon rezervacije termina on – line, čekate potvrdu o rezervaciji Vašeg termina i konačan odgovor našeg tima. Ako ste se ipak odlučili na poziv, naš će Vam tim odmah ponuditi dostupne termine i zabilježiti Vas za dolazak majstora.
  3. Dobili ste zatraženi termin i očekujete dolazak majstora. Termini se daju u okviru od dva sata. Primjer termina je termin od devet do jedanaest sati. To podrazumijeva da se nalazite na adresi u devet sati, a naš majstor će doći u dogovorenom vremenskom okviru, najčešće na samom početku termina, uz raniju najavu putem poziva.
  4. Majstor stiže na vašu adresu, donosi alat i svu potrebnu opremu. Majstori su u suradnji s našom Mašinko službom za korisnike već upoznati s kvarom na Vašem uređaju, no korisno je dati im što je više moguće dodatnih i korisnih informacija. Ukoliko Vam nije potreban popravak, nego neki od naših drugih usluga, poput ugradnje uređaja ili čišćenja klime, idući se koraci ne odnose na Vas. Cijenu konkretnih usluga možete provjeriti na ovom linku. Ukoliko trebate popravak, pročitajte i preostale korake.
  5. Majstor po dolasku na Vašu adresu prvo vrši dijagnostiku kvara na uređaju. Nakon odrađene dijagnostike, majstor će Vam reći koji kvar imate na Vašem uređaju, te Vas informirati o mogućnosti i isplativosti popravka, te o tome koja će biti cijena popravka. U ovom koraku možete se odlučiti želite li ili ne želite popravak. Ukoliko se ne odlučite na popravak, ili ako isti nije moguć, naplaćuje se cijena dijagnostike kvara. Provjerite cijenu dijagnostike na ovom linku
  6. Ukoliko se odlučite na popravak, cijena popravka ovisit će o vrsti kvara na Vašem uređaju. Majstor izvršava popravak.
  7. Majstor završava popravak na Vašem aparatu, no mi smo i dalje tu za Vas. Nudimo Vam 6 mjeseci garancije na dijelove koje ugrađujemo u Vaše aparate. Garancija na odrađeni popravak, ako je prilikom istog zamjenjen rezervni dio daje se isključivo na ponovljeni isti kvar na rezervnom dijelu koji je zamjenjen prilikom popravka, u periodu od šest mjeseci. Popravak u kojem se nije vršila zamjena rezervnog dijela ne pokriva se garancijom.

Mogu li donjeti svoj aparat u Vaš servis na popravak

Servis Mašinko je isključivo orjentiran na ternski rad i popravak kućanskih aparata na Vašoj adresi. Uređaje popravljamo na licu mjesta, te ih ne odnosimo. Popravak pretežito izvršavamo odmah, osim u slučajevima kad neki rezervni dio treba naručiti uz određeno vrijeme čekanja. U tom se slučaju kad naručeni rezervni dio stigne, vraćamo ona Vašu adresu i dovršavamo popravak.

Način rada s tvrtkama i poslovnim subjektima

Na tvrtke i poslovne subjekte primjenjuju se sva pravila poslovanja navedena na našim internetskim stranicama, kao i za fizičke osobe. U pogledu plaćanja usluge, važno je istaknuti unaprijed da se radi o tvrtci ili nekoj vrsti poslovnog subjekta, te da će biti potrebno izdavanje R1 računa. Način plaćanja je gotovinsko plaćanje bez odgode plaćanja, na licu mjesta, nakon što majstor odradi popravak. Kopiju računa u varijanti PDF formata šaljemo prema vašem upitu računovodstvu vaše tvrtke na mail. Sve što trebate napraviti jest ostaviti našem majstoru mail adresu. Također, treba istaknuti da u ovom trenutku ne poslujemo u okviru E-računa.

Niste pronašli odgovor?