Servis bijele tehnike i popravak Vaših uređaja.
Postavljanje Vaših novih aparata u funkciju.
Čišćenje klima uređaja i prijelaz s boce na plin.
Želite rezervirati termin?
Uz Mašinko Vaši aparati su u sigurnim rukama.
Provjerite popravljamo li Vaš uređaj i Vašu marku uređaja.
Provjerite našu interaktivnu kartu sa gradovima i mjestima.
Na jednom mjestu skupili smo sve odgovore na Vaša pitanja.
Kako rezervirati termin brzo i jednostavno putem Interneta.
Najjednostavniji način za doći do majstora za popravak aparata.
Isplativost popravka uređaja ovisi o nekoliko faktora: o cijeni otklanjanja kvara na Vašem uređaju, o tome postoji li mogućnost nastanka dodatnih kvarova, te omjeru cijene i kupovine novog aparata.
Dijagnostika, odnosno detekcija kvara na uređaju odnosi se na dolazak majstora na lokaciju, otkrivanje uzroka kvara, detaljan pregled i analizu uređaja, te se naplaćuje prema važećem cjeniku. Ona je uvijek prvi korak prije stupanja u popravak Vašeg uređaja – majstori servisa Mašinko uvijek će prije stupanja u popravak prvo obaviti dijagnostiku kvara na Vašem uređaju, čak i onda kad je mušterija “sigurna” i ima svoju dijagnostiku, a pogotovo u slučajevima kad je dijagnostiku obavio netko tko se “razumije”, nestručna osoba ili serviser drugog servisa. Razlog tomu je što ispravna dijagnostika uvijek zahtjeva stručnu procjenu školovanog majstora, a upravo je ispravnost dijagnostike naša odgovornost i osnovni preduvjet svakog popravka. Sama usluga dijagnostike kvara naplaćuje se ukoliko se dijagnosticira neisplativ popravak prema procjeni našeg majstora ili ukoliko klijent sam odustane od popravka nakon dijagnostike. Ukoliko naš majstor procjeni da je popravak isplativ, te se klijent složi s cijenom popravka, naplaćuje se i popravak kvara na uređaju, čija cijena ovisi o vrsti kvara koju majstor dijagnosticira na aparatu.
Cijenu popravka kvara na uređaju određujemo ovisno o vrsti kvara koji majstor detektira prilikom pregleda Vašeg aparata. Budući da je za pregled uređaja nužan preduvjet dolazak majstora na Vašu lokaciju, samu cijenu popravka ne možemo predvidjeti unaprijed. Okvirne konzultacije oko tog što bi mogao biti potencijalni kvar temeljem simptoma koje ste uočili na Vašem uređaju, možete ostvariti pozivom na naš broj službe za korisnike, no one su prije same dijagnostike kvara – samo pretpostavke. Pravo stanje možemo isključivo procjeniti pregledom uređaja.